هاشم‌زائی :

کنار گذاشتن اختلافات و رقابت‌ها از اولویت‌های مجلس دهم است/رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصد مشکل است

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه کنار گذاشتن اختلافات و رقابت‌ها از اولویت‌های مجلس دهم است، گفت: رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصد مشکل است.

به گزارش سراج24، عبدالرضا هاشم زائی منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی، اظهار داشت: اولویت مجلس دهم از نظر بنده این است که با توجه به آغاز تعامل کشورمان با دنیا و کشورهای منطقه، وضعیت اقتصادی کشور را رونق ببخشیم و اقتصاد را با تکیه بر تولیدات داخلی به رشد برسانیم.

وی افزود: مسائل سیاسی و اختلافات ناشی از انتخابات در همه کشورها از جمله کشور ما وجود دارد؛ لذا اولویت مجلس دهم این است که اختلافات و رقابت‌ها را کنار گذاشته و آن را به تعامل با گروه‌ها و جناح‌های مختلف تبدیل کنیم تا در کشور آرامش بوجود آید.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: زمانیکه در کشور آرامش پدیدار شد، می‌توان به بازسازی وضعیت اقتصادی پرداخت و انشاءالله بتوانیم رشد اقتصاد منفی این سال‌ها را به رشد مثبت برسانیم.

هاشم‌ زائی در خصوص اظهارات رئیس جمهور درباره رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد گفت: رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد مشکل است؛ ولی به همین میزان که به سمت این هدف حرکت کنیم، رکود برداشته شود و توسعه اقتصادی بوجود آید و در سایه رشد، بیکاری‌ها را کاهش دهیم، مناسب است.

اخبار مرتبط

کدام لیست‌ها برای مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شدند؟

مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند

صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود